Περίληψη
View All PagesRecent Changes

Μια ομάδα έξι φίλων παιδικής ηλικίας, συμπεριλαμβανομένων των Chiriko "Tsuruko" Tsurumi, Atsumu "Yukiatsu" Matsuyuki, Naruko "Anaru" Anjou, Tetsudō "Poppo" Hisakawa και Jinta "Jintan" Yadomi, απομακρύνθηκε αφού ένας από αυτούς, Meiko "Menma" Honma, πέθανε σε ατύχημα. Δέκα χρόνια μετά το περιστατικό, ο αρχηγός της ομάδας, Jinta Yadomi, αποσύρθηκε από την κοινωνία και ζει ως υπενθύμιση. Μια καλοκαιρινή μέρα, το φάντασμα μιας μεγαλύτερης ηλικίας Μένμα εμφανίζεται μπροστά του και ζητά να εκχωρηθεί μια ευχή, με το σκεπτικό ότι δεν μπορεί να περάσει στη μεταθανάτια ζωή μέχρι να εκπληρωθεί. Επειδή η Μένμα δεν θυμάται ποια είναι η επιθυμία της, η Τζίντα συγκεντρώνει για άλλη μια φορά τους αποχωρισμένους φίλους της, πιστεύοντας ότι είναι το κλειδί για την επίλυση αυτού του προβλήματος. Ωστόσο, τα κρυμμένα συναισθήματα, οι εσωτερικές συγκρούσεις και τα παρατεταμένα συναισθήματα πικρίας από τους γονείς της Menma οδηγούν σε επιπλοκές για την ομάδα καθώς παλεύουν να βοηθήσουν όχι μόνο την Menma να προχωρήσει, αλλά και οι ίδιοι.

Ψηφοφορία